Horoskopia Znak zodiaku Baran Znak zodiaku Byk Znak zodiaku Bliźnięta Znak zodiaku Rak Znak zodiaku Lew Znak zodiaku Panna Znak zodiaku Waga Znak zodiaku Skorpion Znak zodiaku Strzelec Znak zodiaku Koziorożec Znak zodiaku Wodnik Znak zodiaku Ryby
horoskop urodzeniowy


Spis wątków w grupie

Grupy w tej kategorii

Pokaż wszystkie grupy





   Wyłącz reklamy
Numerologia » Punkty zwrotne » prosba o poradę w kwestii związku
Idź do strony: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
« poprzednia | następna »
Autor
Wypowiedź Obserwuj ten wątek

evuniaj8  (76)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
14:02 13-02-2010


1530

on ma az trzy razy szesc w wyzwaniu ..szesc w wyzwaniu to jest rozpad rodziny ,brak ojca ,nieumiejetnosc bycia ojcem takze niestety ...hm ...
6 to wibracja ojcoiwska ,a on ma ja w wyzwaniu ..i widze u niego 11 i dwie jedynki ..ja watpie ,ze on w jednym zwiazku dozywotnio bedzie ..

oczywiscie bierz poprawke na to co wyzej napisalam ,-ja nie jestem profesjonalnym numerologiem


evuniaj8  (76)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
14:02 13-02-2010


1530

twoja cora to jak pistolet jest ..echo wszedobylskie .. ona by chciala wszystko na wczoraj .. ..


Kiran  (31)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
14:02 13-02-2010


35

Evunia co powiesz o zwiazku mojego brata ?
on 8.09.1980
ona 21.11.1980

sa prawie dwa lata malzenstwem.. i jak narazie milosc u nich kwitnie


evuniaj8  (76)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
14:02 13-02-2010


1530

mysle ,ze jesli beda zyc swiadomie to pewnie da rade to ominac .. pytanie tylko czy zyja swiadomie ?

no on musialby sie postarac .,.te szostki u niego sa wymowne .. mysle ,ze dobrze by bylo gdyby wyjechali ..,a on nie jest taki "raczek nieboraczek " -on wie czego chce ..toz to 1 ka z dnia i 8 ka w pierwszym zwrocie ..to on rzadzic soba nie da ..o na pewno




evuniaj8  (76)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
14:02 13-02-2010


1530

dobra ,pozniej zajrze ..dziadek do mnie przyjechal -musze leciec


Tykasia  (30)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
14:02 13-02-2010


1436

Evuniaj jeśli ty mówisz, że się nie znasz to nie wiem jak to nazwać ale masz dar dziewczyno
Z rozbitej rodziny nie jest ale ma niezbyt dobry kontakt ze swoimi rodzicami.W sumie to chyba z nami "teściami" lepiej się dogaduje.Ciąża chyba raczej na razie nie grozi Wyjazdy-cóż oboje nie mogą na miejscu usiedziec,fakt może to ona bardziej ruchliwa jest, ale z tego co widze jemu to nie przeszkadza.A jeśli mówisz że ona ma wibracje wyjazdowe-to tez prawda-bo jeśli to dojdzie do skutku to czeka ja podróż na inny kontynent


Tykasia  (30)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
14:02 13-02-2010


1436

Cytat:  evuniaj8 :
> twoja cora to jak pistolet jest ..echo wszedobylskie .. ona by
> chciala wszystko na wczoraj .. .
Za lekko powiedziane-to karabin maszynowy raczej


evuniaj8  (76)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
14:02 13-02-2010


1530

tykasiu -jeszcze dopisze .. to n ie ma co sie smucic .. bo to znaczy ,ze super swoje wiobracje by przerabiala ,ze dobrze swoja droge realizuje ..i na wyjezdzie powinno byc duzo "latwiej " lepiej .. u niej te 5ki domagaja sie zmian,wyjazdow ..ona ma 9ki to powinna wrocic ..,a przynajmniej wracac-takze spoko ..ona ma tzw szczesliwa wibracje z drogi zycia -23 -to pomoc ludzi ..jej zawsze pomoc skads przyjdzie ..ona nie zginie ..moze liczyc na to ,ze zawsze spotka kogos kto wyciagnie do niej w reke w razie potrzeby


Lillith  (41)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
14:02 13-02-2010


722

Cytat:  evuniaj8 :
> tykasiu -jeszcze dopisze .. to n ie ma co sie smucic .. bo to
> znaczy ,ze super swoje wiobracje by przerabiala ,ze dobrze swoja droge> > realizuje ..i na wyjezdzie powinno byc duzo "latwiej " lepiej .. u
> niej te 5ki domagaja sie zmian,wyjazdow ..ona ma 9ki to powinna
> wrocic ..,a przynajmniej wracac-takze spoko ..ona ma tzw
> szczesliwa wibracje z drogi zycia -23 -to pomoc ludzi ..jej zawsze
> pomoc skads przyjdzie ..ona nie zginie ..moze liczyc na to ,ze zawsze
> spotka kogos kto wyciagnie do niej w reke w razie potrzeby

Ewunia, u mnie też zawsze pojawiają się ludzie, którzy służą mi pomocą ...


Tykasia  (30)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
15:02 13-02-2010


1436

Cytat:  evuniaj8 :
> tykasiu -jeszcze dopisze .. to n ie ma co sie smucic .. bo to
> znaczy ,ze super swoje wiobracje by przerabiala ,ze dobrze swoja droge> > realizuje ..i na wyjezdzie powinno byc duzo "latwiej " lepiej .. u
> niej te 5ki domagaja sie zmian,wyjazdow ..ona ma 9ki to powinna
> wrocic ..,a przynajmniej wracac-takze spoko ..ona ma tzw
> szczesliwa wibracje z drogi zycia -23 -to pomoc ludzi ..jej zawsze
> pomoc skads przyjdzie ..ona nie zginie ..moze liczyc na to ,ze zawsze
> spotka kogos kto wyciagnie do niej w reke w razie potrzeby
Dzieki ewuniaj-Od razu lepiej mi na serduch bo wiesz jak to mamuska(a jeszcze ryba do tego)myśli i myśli i myśli...i spac nie może.


Nowości w serwisie prosto na Twój e-mail.