Horoskopia Znak zodiaku Baran Znak zodiaku Byk Znak zodiaku Bliźnięta Znak zodiaku Rak Znak zodiaku Lew Znak zodiaku Panna Znak zodiaku Waga Znak zodiaku Skorpion Znak zodiaku Strzelec Znak zodiaku Koziorożec Znak zodiaku Wodnik Znak zodiaku Ryby
horoskop partnerski


Spis wątków w grupie

Grupy w tej kategorii

Pokaż wszystkie grupy





   Wyłącz reklamy
Numerologia » Punkty zwrotne » punkt zwrotny
Idź do strony: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
« poprzednia | następna »
Autor
Wypowiedź Obserwuj ten wątek

viola  (52)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
19:03 22-03-2012


1060

Trzy dwójki na minusie u siebie widzę...mhyyyyy

Samosia to ja jestem jak trzeba. Emocje mam constans. Fakt jak w emocjach mi nie gra...to "umieram". No ale z takim nadbagażem w raku...to norma.


evuniaj8  (76)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
20:03 22-03-2012


1530

Cytat:  adele :
> tzn....heh.ja się dużo przemieszczałam swego czasu, teraz tu
> osiadłam i tak kwitnę w tym
> zmiany szukam teraz, a jak mam dołek to czytam sobie te posty
> wszystkie, żeby nie gubić sensu tego poszukiwania
>
> zupełnie inaczej patrzę na tego człowieka niż te trzy lata temu..
>
> a co oznacza to, że oni oboje maja karmę piątkowa?
>
> ja z nim tez jakąś karmę chyba miałam , heh

to znaczy ze jesli ich cos laczy to jest to najpewniej sex


evuniaj8  (76)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
20:03 22-03-2012


1530

Cytat:  viola :
> Trzy dwójki na minusie u siebie widzę...mhyyyyy
>
> Samosia to ja jestem jak trzeba. Emocje mam constans. Fakt jak w
> emocjach mi nie gra...to "umieram". No ale z takim nadbagażem w
> raku...to norma.

jesli 2 ki to do "przyjaciolek "mozesz nie do konca miec szczescie


miłostka  (18)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
20:03 22-03-2012


603

no ja z od kobiet daleko....
uwazac trzeba




andromeda  (61)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
20:03 22-03-2012


2931

albo się otworzyć na kobitki.... w koncu sama jesteś kobietą


evuniaj8  (76)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
20:03 22-03-2012


1530

Cytat:  miłostka :
> spoko taka 5
> gorsza 2

nieprawda -najgorsze wyzwanie to 5 ..

adele toz ci psze w azdym poscie .. minus 5 to mowiac bardzo ogolnie krotto ..brak szacunku ze str. mezczyzn wzg takiej kobbiety,przedmiotowe tratowanie,walka ze str mez anie wsparcie,uwiedzenia ..przemoc psych ,fiz i sex . nawet i nie musi tego dokonac ktos"bliski"
krecenie sie wokol tych samych problemow ..i powtarzanie bledow ..lek przed zmianami,narazenie na niehonorowe postepowanie mez
brak poczucia bez ..wew rozdygotanie..budowanie relacji na seksie.. branie na siebie calego ciezaru syt..i nieumiejetnosc bycia szczera z facetem ...slonnosc do uzaleznien
i szereg innych trudnych rzeczy

caly czas pisze

ale wiiem ,ze 4ki sa sceptyczne ioporne -sama mam..
ale swoje wiesz


viola  (52)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
20:03 22-03-2012


1060

Cytat:  evuniaj8 :
> Cytat:  viola :
> > Trzy dwójki na minusie u siebie widzę...mhyyyyy
> >
> > Samosia to ja jestem jak trzeba. Emocje mam constans. Fakt jak w
> > emocjach mi nie gra...to "umieram". No ale z takim nadbagażem w
> > raku...to norma.
>
> jesli 2 ki to do "przyjaciolek "mozesz nie do konca miec szczescie
>

Oj nie....przyjaciółke mam jedną, wierną, sprawdzoną...
a ja łatwa nie jezdem;)


viola  (52)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
20:03 22-03-2012


1060

Cytat:  evuniaj8 :
> Cytat:  miłostka :
> > spoko taka 5
> > gorsza 2
>
> nieprawda -najgorsze wyzwanie to 5 ..
>
> adele toz ci psze w azdym poscie .. minus 5 to mowiac bardzo ogolnie
> krotto ..brak szacunku ze str. mezczyzn wzg takiej kobbiety,przedmioto> we tratowanie,walka ze str mez anie wsparcie,uwiedzenia ..przemoc
> psych ,fiz i sex . nawet i nie musi tego dokonac ktos"bliski"
> krecenie sie wokol tych samych problemow ..i powtarzanie bledow ..lek> > przed zmianami,narazenie na niehonorowe postepowanie mez
> brak poczucia bez ..wew rozdygotanie..budowanie relacji na seksie..
> branie na siebie calego ciezaru syt..i nieumiejetnosc bycia szczera z
> facetem ...slonnosc do uzaleznien
> i szereg innych trudnych rzeczy
>

UUU...Evuś, takie 5 na minusie u faceta nalezy tłumaczyć analogicznie?
Bo coś mi nie pasi jesli odpowiesz, ze tak.


evuniaj8  (76)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
20:03 22-03-2012


1530

to jest agresywnosc tez ale ci wobec ktorych inni stosowali jakas forme przemocy czesto sami sa pozniej tacy ,zanteresowanie sexem ,slonnosc do przygod incydentow .. to jest nerwowosc .. tumiwisizm..brak celow niekiedy ...molestowanie..buntowniczosc ... sklonnosc do wykl piescia swojej racji,nagle zerwania ..zalezy od calosci..to jedna z wibr ktora naraza na gwalty i molestowanie np w dziecinstwie..zalezy gdzie i przy czym jest ...tez taka 5moze dawac zajadanie problemow lub branie narkotykow ..no zalezy gdzie jest i jaka ...u adele jest niekorzystna


miłostka  (18)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
20:03 22-03-2012


603

no mowicie o 2 na minusie
u mnie bardziej izolacja uczuciowa
niby jestem ale czesta mnie nie ma
w zwiazku
jakies leki obawy bezpodstawne
ale masz racje Evunja z ta 5
znam jedna pania z 5 na minusie
uzalezniona od wszystkiego
i bardzo nieszczesliwa


Nowości w serwisie prosto na Twój e-mail.