Horoskopia Znak zodiaku Baran Znak zodiaku Byk Znak zodiaku Bliźnięta Znak zodiaku Rak Znak zodiaku Lew Znak zodiaku Panna Znak zodiaku Waga Znak zodiaku Skorpion Znak zodiaku Strzelec Znak zodiaku Koziorożec Znak zodiaku Wodnik Znak zodiaku Ryby
horoskop urodzeniowy


Spis wątków w grupie

Grupy w tej kategorii

Pokaż wszystkie grupy





   Wyłącz reklamy
Aspekty w horoskopie urodzeniowym » Koniunkcja planet » Jowisz a styl bycia
Idź do strony: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
« poprzednia | następna »
Autor
Wypowiedź Obserwuj ten wątek

Aisha  (10)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
14:04 16-04-2012


126

Cytat:  Betta :
> Cytat:  Aisha :
> > tak jak wszystkie znaki powietrzne
> >
> > Jowisz w 4 domu świadczy też o wysokiej nieprzeciętnej inteligencji> ,
> > a ze lubi ludzi to ja się jej nie dziwie, przecież musi się z
> kimś
> > podzielić swoją wiedzą i kiedyś to się jej w życiu przyda
>
> No lubi się pomądrować, ale i jest spóźnialska.

no z czasem jej to minie


Aster  (20)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
14:04 16-04-2012


870

No całe szczęście, że mam pół IV w Wodniku, jest nadzieja, że do 6 doliczę, bo tam szczęście moje wielkie - jowisz.

no nie pół, 1/3
za ćwierćinteligenta mogę robić


Aisha  (10)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
15:04 16-04-2012


126

Cytat:  andromeda :
> po rodzicach ma się ponoć inteligencję
>
> w czwartym domu nie ma znaczenia, możliwe, że łatwiej zbiera
> doświadczenia, jako że dom IV to zbiór przeszłych doświadczeń, Jowisz
> na dodatek ma zadatki na mędrca i jasnowidza, dom czwarty też jest
> mistyczny, a w znaku powietrznym geniusz może też wystąpić.
> Zresztą od debilizmu do geniuszu dzieli wątła nić, w powietrznych
> znakach odpowiada za błyskotliwość.
>
> Jowisz jest utrwaloną wiedzą, mądrością w samej sobie a Merkury
> komunikacją, zbieraniem informacji...
>
> Jowisz w znakach powietrznych często towarzyszy geniuszom i nie
> tylko...


Dokładnie. Andromeda wypowiedziała się dość obszernie na ten temat


andromeda  (61)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
15:04 16-04-2012


2931

Cytat:  Aster :
> No całe szczęście, że mam pół IV w Wodniku, jest nadzieja, że do 6
> doliczę, bo tam szczęście moje wielkie - jowisz.
>
> no nie pół, 1/3
> za ćwierćinteligenta mogę robić

nie rozczulaj się nad sobą

nie wszyscy muszą być geniuszami :P




zeta  (4)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
15:04 16-04-2012


486

Ja pytalam wczesniej dlaczego Jowisz akurat w IV domu ma odpowiadac za ponadprzecietna inteligencje. Moze to ma tez cos z tym wspolnego, ze w IV domu jest "wywyzszony przez dom" i to go wzmacnia troche? Ale zeby zaraz ponadprzecietna inteligencja bo Jowisz w IV domu to jeszcze nie slyszalam, dlatego zapytalam. Inteligencja to zlozony temat. Ale Jowisz i Merkury przy tym sa kluczowe. W Ariadnie-Wyroczni L. Zawadzki piszac o zdolnosciach mentalnych ocenia sile, polozenie Merkurego,jego aspekty, dom III i VI, ale tez ascendent...w sumie duzo tego jest i caly horoskop ma wplyw. Np. czlowiek z turbo Merkurym, ktory nie jest zdolny do systematycznej nauki, do zdyscyplinowania (Saturn) bedzie mial ciezko, zeby dojsc do madrosci i ta inteligencja bedzie wtedy moze mniej zauwazalna. Albo jak mielismy przyklad spalonego Merkurego, czyli takiego, ktory wszystko lepiej wie i jak nie ma czegos ratujacego tego Merkurego to w polaczeniu z Bliznietami i ich sklonnoscia do powierzchownosci moze przeskakiwac z tematu na temat, a polozony w IX domu bedzie dogmatyzowal i wszystkich pouczal, ale prawdy nie bedzie dociekal bo on juz ja zna. I tylko to sie liczy.


Aster  (20)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
15:04 16-04-2012


870

Cytat:  andromeda :
> Cytat:  Aster :
> > No całe szczęście, że mam pół IV w Wodniku, jest nadzieja, że do
> 6
> > doliczę, bo tam szczęście moje wielkie - jowisz.
> >
> > no nie pół, 1/3
> > za ćwierćinteligenta mogę robić
>
> nie rozczulaj się nad sobą
>
> nie wszyscy muszą być geniuszami :P
Postaram się być dzielna


zeta  (4)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
15:04 16-04-2012


486

Cytat:  Aisha :

>
> Dokładnie. Andromeda wypowiedziała się dość obszernie na ten temat
>

Aisha nie cwaniakuj i nie zaslaniaj sie Andromedzia . Sama sie wypowiadaj.


Aster  (20)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
15:04 16-04-2012


870

Cytat:  Aisha :
> Cytat:  andromeda :
> > po rodzicach ma się ponoć inteligencję
> >
> > w czwartym domu nie ma znaczenia, możliwe, że łatwiej zbiera
> > doświadczenia, jako że dom IV to zbiór przeszłych doświadczeń,
> Jowisz
> > na dodatek ma zadatki na mędrca i jasnowidza, dom czwarty też
> jest
> > mistyczny, a w znaku powietrznym geniusz może też wystąpić.
> > Zresztą od debilizmu do geniuszu dzieli wątła nić, w powietrznych
> > znakach odpowiada za błyskotliwość.
> >
> > Jowisz jest utrwaloną wiedzą, mądrością w samej sobie a Merkury
> > komunikacją, zbieraniem informacji...
> >
> > Jowisz w znakach powietrznych często towarzyszy geniuszom i nie
> > tylko...
>
>
> Dokładnie. Andromeda wypowiedziała się dość obszernie na ten temat
>
A Ty na temat merkurego i stellum rybach również


Aisha  (10)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
15:04 16-04-2012


126

o widzę że mam osoby, które mnie za język chwytają hehehe no przywykłam do tego tak się składa

no więc tak..

Zakładając z góry, że Jowisz jest planetą szczęścia i powodzenia oraz wskazuje kierunki rozwoju i szanse odniesienia sukcesów które są nam zapisane bądź i nie w naszych radixach.

Np. Planetą Strzelca jest właśnie Jowisz, który można powiedzieć, że przewodzi tym znakiem, który jest do opozycji znaku Bliźniąt...
Sprzyja Strzelcom szczęście w zależności jak jet aspektowany..

Jeżeli połączymy Planetę Jowisz ze znakiem Wagi, który należy do trygonu powietrznego oraz znaków Kardynalnych- które władają GŁOWĄ i ROZUMEM i we wszechświecie są inicjatorami i podejmują pewne działania, które potem rzadko i z dużym trudem kończą. Są siłą napędową wszechświata, ruchem, pragnieniem tworzenia i kosmiczną energią.



Można uzyskać ambitny wynik


Aisha  (10)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
15:04 16-04-2012


126

Cytat:  zeta :
> Cytat:  Aisha :
>
> >
> > Dokładnie. Andromeda wypowiedziała się dość obszernie na ten
> temat
> >
>
> Aisha nie cwaniakuj i nie zaslaniaj sie Andromedzia . Sama sie
> wypowiadaj.


Wypowiadam się wtedy kiedy mam czas. A nie wtedy kiedy mi ktoś każe tak sie składa

I nie zasłaniam się nikim, tylko jeżeli widzę, że ktoś pisze mądrze, to dlaczego mam nie potwierdzić tego, jeżeli ktoś posiada wiedzę na jakiś temat? ja w przeciwieństwie do niektórych, potrafię komuś przyznać racje... a to też świadczy o wychowaniu


Nowości w serwisie prosto na Twój e-mail.