Horoskopia Znak zodiaku Baran Znak zodiaku Byk Znak zodiaku Bliźnięta Znak zodiaku Rak Znak zodiaku Lew Znak zodiaku Panna Znak zodiaku Waga Znak zodiaku Skorpion Znak zodiaku Strzelec Znak zodiaku Koziorożec Znak zodiaku Wodnik Znak zodiaku Ryby
horoskop urodzeniowy


Spis wątków w grupie

Grupy w tej kategorii

Pokaż wszystkie grupy





   Wyłącz reklamy
Aspekty w horoskopie urodzeniowym » Koniunkcja planet » Młody wygląd w horoskopie
Idź do strony: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78
« poprzednia | następna »
Autor
Wypowiedź Obserwuj ten wątek

kolaborantka  (14)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
23:02 18-02-2011


270

Cytat:  Tykasia :

>
>
> A moze to jest tak ze jak ktos nie ma albo ma bardzo slabo obsadzony> > jakis zywiol to go nie lubi i juz.Moja Koza ma rybie asc-nie
> zauwazylam zeby go ludzie z daleka omijali a wrecz przeciwnie

ja nie mam wody w radixie a uwielbiam osobników z silnie obsadzoną wodą. choć bywam zgryzliwa w temacie ich nadmiernej emocjonalności.


Tykasia  (30)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
23:02 18-02-2011


1436

Cytat:  kolaborantka :
> Cytat:  Tykasia :
>
> >
> >
> > A moze to jest tak ze jak ktos nie ma albo ma bardzo slabo
> obsadzony> > jakis zywiol to go nie lubi i juz.Moja Koza ma rybie
> asc-nie
> > zauwazylam zeby go ludzie z daleka omijali a wrecz przeciwnie
>
> ja nie mam wody w radixie a uwielbiam osobników z silnie obsadzoną
> wodą. choć bywam zgryzliwa w temacie ich nadmiernej emocjonalności.
No ale lubisz czy Ci sie podobaja-bo to roznica Ja sie nie wypowiadam bo ja mam wszystkiego po troche i nie mam preferencji


kolaborantka  (14)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
23:02 18-02-2011


270

Cytat:  Tykasia :
>
> No ale lubisz czy Ci sie podobaja-bo to roznica Ja sie nie
> wypowiadam bo ja mam wszystkiego po troche i nie mam preferencji

mężczyzni pociągają, ale dobrze tez dogaduję się z kobietami. z tym ze u kobiet musi zaistnieć jeszcze jakiś elemen powietrza.
więc chyba i to i to


Tykasia  (30)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
23:02 18-02-2011


1436

Cytat:  kolaborantka :
> Cytat:  Tykasia :
> >
> > No ale lubisz czy Ci sie podobaja-bo to roznica Ja sie nie
> > wypowiadam bo ja mam wszystkiego po troche i nie mam preferencji
>
>
> mężczyzni pociągają, ale dobrze tez dogaduję się z kobietami. z tym
> ze u kobiet musi zaistnieć jeszcze jakiś elemen powietrza.
> więc chyba i to i to
Hmmm ale u Ciebie Wenusia na Asc siedzi, a gdzie Wenusia wyniesiona jest-w Rybach przeciez -to i Cie pociagaja te wodne klimaty




Sara  (14)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
00:02 19-02-2011


101

Cytat:  Tykasia :
> Cytat:  Sara :
>
> >
> > Potwierdzające regułę A tak na poważnie to oczywiste że ASC w
> > znaku wodnym nie jest gwarancją brzydoty i że uroda rzecz względna.>
> > Moja ocena wynika z obserwacji wrażenia jakie wywołują ludzie z
> > poszczególnymi ASC. I tu niestety wodne znaki wypadają najsłabiej
> pod
> > względem powierzchowności bo urok to już osobny temat.
> > Jolie nie jest dla mnie przykładem ASC w Raku wspominałam już
> > dlaczego.
> A moze to jest tak ze jak ktos nie ma albo ma bardzo slabo obsadzony> > jakis zywiol to go nie lubi i juz.Moja Koza ma rybie asc-nie
> zauwazylam zeby go ludzie z daleka omijali a wrecz przeciwnie


Nie lubi? Wprost przeciwnie trzeba sobie uzupełniać niedobory.

Znam kilka całkiem urodziwych osób z ASC w znaku wodnym jednak w ogólnej statystyce wypadają blado.I z tego co zauważyłam to największym problem jest z sylwetką i ogólnie z proporcjami i konturami.

To czy ktoś kogoś będzie omijać to już osobna kwestia. Powiem więcej chyba nawet częściej omijani są ludzie nazbyt atrakcyjni. Warto też nadmienić że ASC w znaku wodnym może wpływać dodatnio na odbiór osobowości.


thomi73pl  (40)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
00:02 19-02-2011


88

Cytat:  kolaborantka :
> Cytat:  Tykasia :
>
> >
> >
> > A moze to jest tak ze jak ktos nie ma albo ma bardzo slabo
> obsadzony> > jakis zywiol to go nie lubi i juz.Moja Koza ma rybie
> asc-nie
> > zauwazylam zeby go ludzie z daleka omijali a wrecz przeciwnie
>
> ja nie mam wody w radixie a uwielbiam osobników z silnie obsadzoną
> wodą. choć bywam zgryzliwa w temacie ich nadmiernej emocjonalności.

bo ziemia potrzebuje troche wody..

zeby mogla wydac plony...

(to nie byl cytat dnia)

(cytat nocy tez nie)


Tykasia  (30)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
00:02 19-02-2011


1436

Cytat:  Sara :

>
>
> Nie lubi? Wprost przeciwnie trzeba sobie uzupełniać niedobory.
>
No dobra chyba zle to ujelam
Moze i lubi ale sie boi, bo nie zna i nie rozumie i podchodzi jak pies do jeza-najpierw pooglada, nosem pokreci z czasem moze odwazy sie dotknac, no chyba ze pierwszy raz jeza widzi
*Tak sie zastanawiam czy to lubieniem mozna nazwac to uzupelnianie niedoborow-bardziej mi to na pasozytnictwo wyglada jakies


thomi73pl  (40)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
00:02 19-02-2011


88

Cytat:  grigorij :
> Cytat:  Tykasia :
>
> > Na potwora nie wyglądasz to pewnie brzydkie mysli masz
>
> fotoshop czyni cuda, a myśli o tak tak bardzo kosmate

prawie kazdy facet ma kosmate mysli, ktorych zreszta nie chowa..

brzytkich kobiet nie ma , wiec jesli te koniunkcje cos wogole robia to pewnie tylko kosmate mysli
kobiety maja tez kosmate ale nadaja im wiecej liryki,zeby az tak bardzo kosmato nie wygladly w wypowiedziach


11kami  (55)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
01:02 19-02-2011


1004

Cytat:  andromeda :
> Uważam, że asc raczki są piękne i faktycznie jak 11kama powiedziała,
> wyglądają młodo, żeby nie powiedzieć dziecinnie. Mam księżyc na asc i
> pewnie dlatego ludzie z silnym rakiem w radixie mi się podobają .
> Tylko ciekawe jak to będą wyglądać na starość.
Jak to jak?? wciaz piekne i fantastyczne


Sara  (14)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
01:02 19-02-2011


101

Cytat:  Tykasia :
> Cytat:  Sara :
>
> >
> >
> > Nie lubi? Wprost przeciwnie trzeba sobie uzupełniać niedobory.
> >
> No dobra chyba zle to ujelam
> Moze i lubi ale sie boi, bo nie zna i nie rozumie i podchodzi jak
> pies do jeza-najpierw pooglada, nosem pokreci z czasem moze odwazy sie> > dotknac, no chyba ze pierwszy raz jeza widzi
> *Tak sie zastanawiam czy to lubieniem mozna nazwac to uzupelnianie
> niedoborow-bardziej mi to na pasozytnictwo wyglada jakies


Nie wiem czy to aby w temat? Znaczy sens zdania jest ok tylko nie bardzo wiem jak to odnieść do obwisłych policzków, oponek i takich tam. Nie mam nie rozumiem?

A co do uzupełniania niedoborów to całkiem naturalne w przyrodzie. Życie bywa mniej idealistyczne i bardziej pragmatyczne od nas. Daruję sobie rozwinięcie bo raz że trochę nie w temat a dwa że i tak większość się ze mną nie zgodzi.


Nowości w serwisie prosto na Twój e-mail.