Horoskopia Znak zodiaku Baran Znak zodiaku Byk Znak zodiaku Bliźnięta Znak zodiaku Rak Znak zodiaku Lew Znak zodiaku Panna Znak zodiaku Waga Znak zodiaku Skorpion Znak zodiaku Strzelec Znak zodiaku Koziorożec Znak zodiaku Wodnik Znak zodiaku Ryby
horoskop urodzeniowy


Spis wątków w grupie

Grupy w tej kategorii

Pokaż wszystkie grupy





   Wyłącz reklamy
Aspekty w horoskopie urodzeniowym » Koniunkcja planet » Astrologia Miłości - Juno w horoskopie
Idź do strony: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
« poprzednia | następna »
Autor
Wypowiedź Obserwuj ten wątek

Corin  (9)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
13:09 30-09-2011


105

Cytat:  walter :
> Cytat:  Belka :

>
> "Żarty" ze Skorpionem , to jak igraszki na szafocie ......nie
> wiadomo kiedy za dźwignie pociągnie "dla żartu"

i to ten co ma Skorpiona za pazurkami


Corin  (9)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
14:09 30-09-2011


105

Cytat:  walter :
> Cytat:  Belka :
>
> > To zart byl. Przeciez nie obwiniam :-)
>
> Ufff , se tak "nie żartuj" .....albo choć jaki "żart ostrzegawczy"> > na początku oddaj
>
> "Żarty" ze Skorpionem , to jak igraszki na szafocie ......nie
> wiadomo kiedy za dźwignie pociągnie "dla żartu"

Tez masz cos od Skorpionka ale i tak spytam
Jeśli ten mój Juno ( bo o faceta w tym typie chodzi) w Strzelcu i 2 domku siedzi to znaczy, że taki typ podniesie moją samoocenę? Ale cos w tym jest jeśli uzupełnic to Marsem z Ryb..to taki ideał chodzący..kurcze...a zawsze sie ze mnie nabijali, że ideału szukam, a tu masz...Ryby plus Strzelec...No, gdybym połączyła cechy wszystkich moich facetów to pewnie tak by wyszło może gdzies taki chodzi po świecie nieświadomy kierunku, chociaż lampkę zapalałam..może jaki krótkowzroczny albo lampka za słaba A tak za nitka idąc po planetoidach, to Juno jest w trygonie do Westy, czyli co? Jakaś tantra seksu by mu sie marzyła? Szkoda tylko, że ta Westa to siedzi na czubku Palca Diabła (po bokach Saturn i Chiron)...a tego to juz nie rozumiem...a jak Ty to widzisz ..


Corin  (9)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
14:09 30-09-2011


105

Cytat:  aneczka23 :
> napewno troche neptuniczne;) ale nie koniecznie w zlym tego slowa
> znaczeniu moga być bardzo romantyczne, nieco wyidealizowane

a ja raczej powiem, że to aspekt Matki Teresy..to może dotyczyc jej albo takiego faceta co trzeba mu matkować? albo on jest jak sam..no..ten nazwisko kurcze "rubta co chceta"


Corin  (9)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
14:09 30-09-2011


105

Cytat:  Belka :
> A jak ta Juno natalnie jest w kwadraturze do Wenus - ciekawe c to
> znaczy?
To ja bym sie przyjrzała swoim lękom i zahamowaniom w tworzeniu harmonijnych i satysfakcjonujących relacji parterskich...czegos się boisz...masz jakieś zahamowania...trzeba sie przyjrzeć aspektom Wenus bardziej szczegółowo i 8 domowi a może i 7 oraz 11 ? Niby te dwie planety podobne są, ale Juno to taka Hetera walcząca o dominację a Wenus raczej łagodniejsza w sposobie bycia więc może za bardzo ta dominacja, albo za bardzo sie podporządkowujesz..to trzeba po aspektach zbadać, która opcja wchodzi w grę




Corin  (9)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
14:09 30-09-2011


105

Cytat:  walter :
> Cytat:  aneczka23 :
> > ciągnie mnie akurat do powietrza... a wiadomo ze woda i powietrze
> to
> > nie bardzo przyjazne żywioły
>
> Nawet Saturna masz "ognistego" , wprawdzie brzmi to jak "siedemdzies> ięcioletni macho" , czy "ognista szkapa" .......ale zawsze to jakaś
> "iskierka"
aneczka...tylko nie wychodź za starego ! chyba, że chcesz go niańczyc .....potem...albo po tym jakby mu co w krzyżu chrupło


Belka  (10)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
19:09 30-09-2011


138

Cytat:  Corin :
> Cytat:  Belka :
> > A jak ta Juno natalnie jest w kwadraturze do Wenus - ciekawe c to
> > znaczy?
> To ja bym sie przyjrzała swoim lękom i zahamowaniom w tworzeniu
> harmonijnych i satysfakcjonujących relacji parterskich...czegos się
> boisz...masz jakieś zahamowania...trzeba sie przyjrzeć aspektom Wenus
> bardziej szczegółowo i 8 domowi a może i 7 oraz 11 ? Niby te dwie
> planety podobne są, ale Juno to taka Hetera walcząca o dominację a
> Wenus raczej łagodniejsza w sposobie bycia więc może za bardzo ta
> dominacja, albo za bardzo sie podporządkowujesz..to trzeba po
> aspektach zbadać, która opcja wchodzi w grę

Dzieki, to nie moja ta Juno. Moja Juno natalnie jest w Skorpionie i grzecznie sobie siedzi w X domu, niczego nie aspektując. Juno, o ktora pytalam natalnie jest takze w Skorpionie w 8 domu (razem z Neptunem i prawie Ksiezycem, ktory jest na styku domow 7 i. A a porownawczym wspomniana Juno jest w koniunkcji z moim Sloncem, takoz Skorpionim. Juz tu gdzies w tym watku to poruszalam :-)


Corin  (9)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
20:09 30-09-2011


105

Cytat:  Belka :

> > > A jak ta Juno natalnie jest w kwadraturze do Wenus - ciekawe c

>
> Dzieki, to nie moja ta Juno.

...tak..to nadal aneczki dotyczy..błednie autora zacytowałam...


aneczka23  (14)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
09:10 01-10-2011


58

Cytat:  Corin :
> Cytat:  Belka :
> > A jak ta Juno natalnie jest w kwadraturze do Wenus - ciekawe c to
> > znaczy?
> To ja bym sie przyjrzała swoim lękom i zahamowaniom w tworzeniu
> harmonijnych i satysfakcjonujących relacji parterskich...czegos się
> boisz...masz jakieś zahamowania...trzeba sie przyjrzeć aspektom Wenus
> bardziej szczegółowo i 8 domowi a może i 7 oraz 11 ? Niby te dwie
> planety podobne są, ale Juno to taka Hetera walcząca o dominację a
> Wenus raczej łagodniejsza w sposobie bycia więc może za bardzo ta
> dominacja, albo za bardzo sie podporządkowujesz..to trzeba po
> aspektach zbadać, która opcja wchodzi w grę

hmm... wszystkie te domy mam puste wenuske tylko w kwinksusie do jowisza.. i recepcji z marsem więc sama nie wiem po czym to stwierdzic... te Juno to jakas czarna magia dla mnie...


Corin  (9)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
12:10 01-10-2011


105

Cytat: aneczka23 :
> kurde a ja mam juna w wodniku w kwadracie do wenus i sekstylu do
> urana i jowisza, w domu 1/2... a zawsze mnie zastanawialo dlaczego
> mnie tak do powietrznych typów ciągnie..

ciągnie Cie do powietrznych typów hmmm...Junona w Wodniku... tak widzę, że to Walet Mieczy, chyba..lubisz facetów inteligentnych, wygadanych, którzy są widoczni tam gdzie się pokazują i robia koło siebie wiele hałasu? czyli stawiasz na inteligencje, ale nie mam pewności czy facet Wodnik jest dobrym kochankiem , bez obrazy dla wodnikowych facetów (maja inne zalety )a Twoja Wenuska w Skorpionie raczej jest bardzo erotyczna i pewnie stąd ta kwadratura, czyli niezgodnośc między tym co chce Twoja świadomośc a tym co naprawdę w głęgi potrzebujesz. Facet powietrzny zagada Cie na amen..potem może byc seks dobry pod warunkiem, że sama go zaaranżujesz...sprowokujesz.W dodatku wysyłasz chyba mgliste (Neptun na asc) sygnały..sama chcesz uchodzić w jego oczach za inteligentną ? Mars w Wadze to..taki zrównoważony Mars.poruszyć go może coś szczególnie atrakcyjnego. Te aspekty hmmm. Uran..osobliwosc, porywy. To może ja trochę humorystycznie teraz, bo jak pogodzić(kwadratura) chłodna i wykalkulowana inteligencje (Junona w Wodniku) z potrzebą gorącego, namiętnego i ekstatycznego seksu ? Cóż..używać jednej opcji albo drugiej...w zależności od sytuacji i celu spotkań... taki facet..Juno w Wodniku, w połaczeniu z Marsem w Wadze..nie , no ja tu samo powietrze widzę i to rozdarcie.....to wygląda na szalonego naukowca hahaha ale czy on ma głowę do seksu? I gdzie Ty pójdziesz z Wenuską skorpioniastą?


aneczka23  (14)





zobacz mój
dzisiejszy
tranzyt


Data postu:
12:10 01-10-2011


58

Cytat:  Corin :
> Cytat: aneczka23 :
> > kurde a ja mam juna w wodniku w kwadracie do wenus i sekstylu do
> > urana i jowisza, w domu 1/2... a zawsze mnie zastanawialo dlaczego
> > > mnie tak do powietrznych typów ciągnie..
>
> ciągnie Cie do powietrznych typów hmmm...Junona w Wodniku... tak
> widzę, że to Walet Mieczy, chyba..lubisz facetów inteligentnych,
> wygadanych, którzy są widoczni tam gdzie się pokazują i robia koło
> siebie wiele hałasu? czyli stawiasz na inteligencje, ale nie mam
> pewności czy facet Wodnik jest dobrym kochankiem , bez obrazy dla
> wodnikowych facetów (maja inne zalety )a Twoja Wenuska w Skorpioni> e raczej jest bardzo erotyczna i pewnie stąd ta kwadratura, czyli> > niezgodnośc między tym co chce Twoja świadomośc a tym co naprawdę w
> głęgi potrzebujesz. Facet powietrzny zagada Cie na amen..potem może
> byc seks dobry pod warunkiem, że sama go zaaranżujesz...sprowokujesz.W> > dodatku wysyłasz chyba mgliste (Neptun na asc) sygnały..sama chcesz
> uchodzić w jego oczach za inteligentną ? Mars w Wadze to..taki
> zrównoważony Mars.poruszyć go może coś szczególnie atrakcyjnego. Te
> aspekty hmmm. Uran..osobliwosc, porywy. To może ja trochę humorystyc> znie teraz, bo jak pogodzić(kwadratura) chłodna i wykalkulowana
> inteligencje (Junona w Wodniku) z potrzebą gorącego, namiętnego i
> ekstatycznego seksu ? Cóż..używać jednej opcji albo drugiej...w
> zależności od sytuacji i celu spotkań... taki facet..Juno w Wodniku,
> w połaczeniu z Marsem w Wadze..nie , no ja tu samo powietrze widzę i
> to rozdarcie.....to wygląda na szalonego naukowca hahaha ale czy on ma> > głowę do seksu? I gdzie Ty pójdziesz z Wenuską skorpioniastą?


hmmm... chyba trzeba isc na kompromis i znalesc takiego faceta co ma i powietrze w sobie i troche jakiegos erotycznego skorpionka, byka albo moze barana? chociaz waga ponoć też sobie niezle radzi


Nowości w serwisie prosto na Twój e-mail.